4

Songbook - Terrifying Technique for Guitar - Free!!! SHOW

Posted by Paulo Silva on sexta-feira, maio 18, 2007 in ,
Terrifying Technique for Guitar

ISBN 0793551641.


The ultimate source for building chops while improving your technical facility and overcoming physical barriers. Covers: alternate, economy, hybrid, and sweep picking; symmetrical, chromatic, and scale exercises; arpeggios, tapping, legato, and bending sequences; and more - over 200 exercises in all!

The CD includes full demonstrations of the exercises.





ESTE POST VALE 1 CLIQUE NO BANNER

|

4 Comments


e aew kra... q tal uma parceria?


Opa!
Demorou!
qual o seu blog?, me manda o seu banner

Fui


Fala ae, cara!!
Não estou conseguindo baixar esse Songbook - Terrifying Technique for Guitar, acho que o link está errado.

Se for possível corrigir, ficarei agradecido.

Parabéns pelo Blog
Abraço


Opa!
turma, minha falha... upei o arquivo errado
estou upando o correto agora, ponho hoje sem falta!

Copyright © 2009 Relaxa Meu! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.